شهرستان اشکذر با دارا بودن چندین شهرک و ناحیه صنعتی در محاصره ۶۰۰ واحد صنایع قرار گرفته است.
 

 محمدحسن طالبیان مدیر عامل موسسه حیات پاک طی مکاتبه‌ای با “هادی هادی‌نسب” فرماندار شهرستان اشکذر خواستار تحقق بخشیدن به خواسته‌های مردم و وعده مسئولان شد.

طالبیان در این نامه با ذکر سابقه نامه‌نگاری‌های گذشته؛ مبنی بر مطالبات زیست محیطی مردم اشکذر در جهت تاسیس اداره محیط زیست شهرستان اشکذر؛ نوشته است: با توجه به تامین ۳ نفر نیروی کار برای شروع به‌کار اداره محیط زیست شهرستان، قول مساعد مدیرکل محترم اداره حفاظت محیط زیست استان و قول مساعد فرماندار وقت در برنامه زنده تلویزیونی “رصد” شبکه یزد؛ پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی این اداره در شهرستان اشکذر جهت پایش و نظارت مداوم و مستمر بر واحدهای صنعتی فعال در این شهرستان به عمل آورید.
وی در آخر ابراز امیدواری کرده است؛ تا انشاء الله در سال جاری و حداکثر تا دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد شروع بکار این اداره در سطح شهرستان اشکذر باشیم.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B5_%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B4%DB%B3%DB%B9_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B6%DB%B0%DB%B0%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B8%DB%B1%DB%B4.jpg

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا