یزدفردا:بارسلونا در تابستان آینده برای جذب یک مهاجم درجه یک اقدام خواهد کرد. هدف اول سران باشگاه نیز راشفورد است.

  لوئیس سوارز در ماه ژانویه ۳۳ ساله شد و به نظر می رسد که او در تابستان آینده بارسلونا را ترک کند. در همین رابطه روسای باشگاه بارسلونا به دنبال جذب جانشینی برای او هستند. 

آن ها لیستی از بازیکنان مد نظر خود را مطرح کرده اند تا یکی از آنها را در کنار دمبله، مسی و گریزمان به خط حمله بارسلونا اضافه کنند.
بر اساس گزارش موندو دیپورتیوو کیلیان امباپه، هری کین، مارکوس رشفورد و لائوتارو مارتینز گزینه های مدنظر این باشگاه هستند. لیستی که در آن نامی از روبرتو فیرمینو،مهاجم لیورپول، دیده نمی شود.

 به نظر می رسد که کیلیان امباپه در صدر لیست بارسلونا برای جایگزین کردن مهاجم اروگوئه ای قرار دارد اما مسئولان باشگاه بارسلونا می دانند که برای خرید او باید مبلغ گزافی را پرداخت کنند.
قهرمان اسپانیا اگر بخواهد یکی از بین هری کین یا مارکوس رشفورد را نیز به نیوکمپ بیاورد باید هزینه زیادی را متقبل شود.
رشفورد در اوایل تابستان قرارداد خود را با منچستر یونایتد تمدید کرده بود اما او نشان داده که جوانی و قابلیت‌هایش، او را در مرتبه بالاتری نسبت به فیرمینو قرار می دهد.
یکی دیگر از عواملی که باعث می شود بارسلونا برای خرید فیرمینو اقدام نکند، بند اضافه شده در قرارداد ۱۴۵ میلیون پوندی کوتینیو بین بارسلونا و لیورپول است.

 پس از انتقال کوتینیو به نوکمپ باشگاه بارسلونا نسبت به لیورپول متعهد شده بود که تنها با یک سری شرایط خاص در آینده بتواند برای خرید بازیکنان لیورپول اقدام کند.
یک جایگزین ارزان تر برای بارسلونا اما می تواند لائوتارو مارتینز باشد که در ۱۰ بازی ابتدایی این فصل ۶ گل برای اینتر به ثمر رسانده است.
به هر حال هر کسی که جایگزین سوارز شود قطعاً کار سختی را برای پر کردن جای این مهاجم بزرگ در بارسلونا، پیش رو خواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا