در نشستی با حضور امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین با مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان مسائل و مشکلات شهرستان میبد در حوزه برق‌رسانی بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در نشستی با حضور «آیت‌الله اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه شهرهای میبد و قم، «حسین فلاح» فرماندار و جمعی از مسئولین با «آرش نواب» مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان مسائل و مشکلات شهرستان میبد در حوزه برق‌رسانی بررسی شد.

آیت‌الله اعرافی در این نشست از رویکرد اداره برق استان نسبت به تأمین و تقویت زیرساخت‌های برق شهرستان میبد ازجمله برق‌رسانی به اردوگاه آیت‌الله خامنه‌ای بنستان قدردانی کرد.

فرماندارمیبد نیز در این نشست گفت: برق‌رسانی به بنستان و همچنین به روستاهای محروم و روشنایی معابر شهری ازجمله کارهایی است که اداره برق استان همکاری و همراهی خوبی را داشتند.

در این نشست مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اختصاص یک دستگاه ترانس یک‌صد کیلووات برای تأمین برق ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران موافقت کرد.

همچنین مقرر شد با امضای توافق‌نامه‌ای بین شهرداران و شرکت توزیع برق استان، پروژه‌های روشنایی معابر ازجمله بلوار نبی اکرم به‌صورت 50 درصد شهرداری‌ها و 50 درصد شرکت توزیع برق اجرا شود.

روشنایی ورزشگاه بفروئیه در این نشست مطرح شد؛ که قرار شد با 600 میلیون تومان اعتبار،200 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری بفروئیه و 400 میلیون تومان اعتبار از محل شرکت توزیع برق انجام شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا