در مراسمی باحضور فرماندار بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار آسفیچ از پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اهداء لوح تقدیری تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ صبح امروز 17 مهرماه 98 در مراسمی باحضور فرماندار بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار آسفیچ، از پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اهداء لوح تقدیری تجلیل شد.

فرماندار بهاباد با تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تقدیر از ایثارگران و زحمات و تلاش های نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت به میهن خود در آمیخته و با پرهیز از علایق دنیوی، کوله باری از معنویت و ایثار را توشه و ذخیره خویش نموده اند.

"محمدمهدی خانی زاده" با تأکید بر اولویت بندی در برخورد با تخلفات در سطح شهرستان گفت: تلاشگران عرصه نظم و امنيت ملزم به رعایت اولویت بندی در برخورد با تخلفات بزرگ و کوچک که در سطح شهرستان رخ می دهد هستند.

وی به نقش مردم در پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان اشاره نمود و گفت: در برقراری و حفظ امنیت نقش تعامل و ارتباط مناسب بین پلیس با مردم و نهادهای اجتماعی انکار ناپذیراست و لذا می طلبد پیشگیری و آموزش در تمامی حوزه ها مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این دیدار مسائل و مشکلات امنیتی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پیشنهاداتی در این رابطه از سوی فرماندار مطرح شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا