به مناسبت هفته نیروی انتظامی بخشدار مرکزی میبد به همراه دهیار روستای حجت‌آباد و مهرآباد بخش مرکزی با حضور در پاسگاه شهدا شهیدیه بخش مرکزی این شهرستان از تلاش‌های فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، رئیس و کارکنان این پاسگاه تجلیل نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی "محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی میبد به همراه دهیار روستای حجت‌آباد و مهرآباد بخش مرکزی با حضور در پاسگاه شهدا شهیدیه بخش مرکزی این شهرستان از تلاش‌های فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، رئیس و کارکنان این پاسگاه با اهدا هدیه‌ای تجلیل نمود.

"محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی میبد در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: مقوله امنیت از مطرح‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های دولت‌مردان در جوامع انسانی در هر دوره و زمانی بوده است.

احمدی امنیت و آسایش مردم را ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس عنوان کرد و گفت: فداکاری مأموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقای امنیت پایدار بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

در ادامه نیز دهیاران روستای حجت‌آباد و مهرآباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به معرفی و مسائل و مشکلات روستاهای خود به فعالیت‌های نیروی انتظامی در روستاهای خود پرداختند.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و رئیس پاسگاه شهدا شهیدیه نیز به فعالیت‌های نیروی انتظامی در سطح بخش مرکزی میبد مطالبی اشاره نمودند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا