معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با صدور حکمی جواد ذاکر را به سمت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد منصوب کرد.

یزدفردا »معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با صدور حکمی جواد ذاکر هرفته را به سمت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد منصوب کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی این اداره  متن این حکم بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

جناب آقای جواد ذاکر هرفته

با سلام و احترام

بنا بر تعهد ، تجارب و شایستگی جناب عالی ، به موجب این حکم بعنوان مدیرکل اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد منصوب می گردید.

 امید است با استعانت از خداوند متعال و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تامین فضا ، تجهیزات و فناوری و جایگاه ویژه آن اداره کل در استان یزد در راستای توسعه فضاهای آموزشی ، تربیتی و ورزشی مدارس برای انجام وظایف محوله در چارچوب سیاست های سازمان و جلب همکاری مسئولین محترم آن استان ، کارکنان پر تلاش اداره کل و خیرین شریف مدرسه ساز در خدمت به نظام تعلیم و تربیت بکوشید و تحقق اقدامات زیر را در اولویت قرار دهید :

  1. ساخت ، نوسازی ، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی ، تربیتی و ورزشی بر اساس ضوابط و استانداردهای فنی و مهندسی ، شرایط اقلیمی ، اصول شهرسازی، هماهنگ با معیارها و ضوابط زیست محیطی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی ، مقاوم و ایمن در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی با توجه به نیازها، رعایت شرایط سنی ، جسمی و جنسیتی دانش آموزان با تکیه بر فرهنگ معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی
  2. ساماندهی فضای کالبدی موجود برای استفاده بهینه از امکانات و منابع
  3. جذب مشارکت حداکثری سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و کمک های مردمی و هدایت آن در جهت طراحی ، ساخت ، مقاوم سازی ، تجهیز و نگهداری فضاهای آموزشی ، تربیتی و ورزشی.
  4. بازسازی و مقاوم سازی فضاهای فرسوده ، ایمن سازی مدارس و ایجاد پایگاه های ایمن در شرایط بحران .
  5. افزایش بهره وری و صرفه جویی اقتصادی با بهره گیری مناسب از فناوری های نوین ساخت و ساز در فضاهای آموزشی ، تربیتی و ورزشی .

توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

                                                                     مهراله رخشانی مهر

                                              معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور

 

 شایان ذکر است مهندس جواد ذاکر پیش از این  معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد را عهده دار بوده است.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا