به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بافق صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در سومین روز از هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، اعضای شورای تامين، مسئولین نهادها، ارگانها و ادارات در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران به ویژه شهدای مرزبان و کارکنان ناجا که در عرصه نظم و امنیت و آرامش کشور تلاش می کنند،بیان کرد: ناجا با الهام از آموزه های اسلام ناب محمدی و تأسی سیره حسینی در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظلة العالی ) با برنامه ریزی،سازماندهی و کنترل و نظارت مستمر و اجرای ماموریت ها و وظایف محوله با مدیریت جهادی توأم با ایثار،از خود گذشتگی و جلب مشارکت اقشار مختلف اجتماعی، امنیت پایدار و مثال زدنی را در کشور پهناور و عزیزمان آن هم در شرایطی فراهم نموده که قدرت های ستمگر و دنباله روی آنان در منطقه تلاش دارد که امنیت کشور را خدشه دار کنند و مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد و با بزرگنمایی کوچکترین رخدادها احساس امنیت را در بین هموطنان کاهش داده و با ایجاد فشارهای اقتصادی و عملیات روانی مسئله آفرینی نماید.

 وی در ادامه گزارشی از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان بافق از آغاز سال جاری خود تاکنون در عرصه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی با انجام ماموریت های مختلف ارائه کرد که از جمله آن تامین امنیت 115 مراسم،کشف 5 دستگاه موتورسیکلت قاچاق،کشف 5 قبضه سلاح غیر مجاز،کشف 191 فقره سرقت و دستگیری 110 نفر سارق در این خصوص،توقیف 467 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف،شماره گذاری 780دستگاه خودرو و موتور سیکلت،صدور 890 مورد گواهینامه،10 مورد کمیسیون پزشکی،900 مورد انگشت نگاری و تشخیص هویت و کشف بیش از 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر است.

کمالی در پایان سخنان خود از امام جمعه و فرماندار بافق،دادستان عمومی و انقلاب اسلامی،فرمانده سپاه ناحیه و رئیس اداره اطلاعات شهرستان که در برقراری نظم و امنیت فرماندهی انتظامی بافق را یاری نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

سپس امام جمعه بافق با تبریک هفته نیروی انتظامی به دلاورمردان و پاسداران این نظام،گفت: در فرهنگ دینی و اسلامی و در روایات ائمه در خصوص عملکرد شما آمده است،اقدامات و رفتار شما باعث شده که زیبایی بر اندام کشور پوشیده شود.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم با آرامش شب را سپری می کنند و در مراکز اقتصادی تلاش می کنند بخاطر فعالیت شبانه روزی شما جان بر کفان است،افزود: شما نیروهای ناجا با شجاعت و دلیری و با تمام توان و قدرت در مقابل همه مسائل مقاوم بوده و هستید و امنیت را به بهترین نحو در تمام منطقه ایجاد می کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در پایان موفقیت نیروهای ناجا را از خداوند متعال تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظلة العالی) خواهان شد.

در پایان این مراسم از کارکنان پر تلاش ناجا با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

همچنین دانش آموزان مدرسه قرآنی شهید اکرمی با قرائت دکلمه و اهداء شاخ گل از زحمتکشان عرصه ناجا تقدیر کردند. آفتاب بافق/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا