استاندار یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به حمایت های "آیت الله ناصری" از مبحث خانواده، تاکید کرد: موضوعات مربوط به بانوان و خانواده فراتر از کارگروه زنان استان پیگیری می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر شنبه ۳۰ شهریور ماه  ۹۸ "محمدعلی طالبی" در دیدار با "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که با حضور "معصومه ابتکار" معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به بحث خانواده در استان یزد وجود دار‌د، ‌گفت: با حمایت‌هایی که از سوی نماینده ‌محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه معزز یزد انجام می‌شود، برنامه‌های مختلفی در سطح استان در حوزه بانوان و خانواده دنبال می‌کنیم.
"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: این حمایت‌ها سبب شده که ظرفیت‌های مختلفی فراتر از موضوع کارگروه زنان و خانواده استان به خدمت این موضوع درآیند و مسائل مرتبط به امور خانواده و تحکیم بنیان آن در استان به صورت جدی مطرح باشد.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: بخش زیادی از‌ توصیه ها و اقدامات آیت الله ناصری هم مربوط به مسائل مرتبط با حوزه خانواده است و در هر هفته مباحث جدیدی در این زمینه به صورت سلسله‌وار مطرح می‌شود.
"طالبی" با بیان اینکه بخشی از طرح های مطرح شده در ارتباط با موضوع خانواده در استان یزد در شورای فرهنگ عمومی کشور هم مطرح شده است، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد‌ به ویژه تشکل های فعال در حوزه بانوان و خانواده نیز اقدامات بسیار گسترده‌ای در این رابطه انجام داده‌اند و تجربه‌های این سازمان‌ها سبب استفاده دیگر استان‌ها از دستاوردهای آنها شده است.
استاندار یزد در پایان سخنان خود گفت: در استان یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه بانوان وجود دارد که خوشبختانه همین ظرفیت‌ها توانسته زمینه پیشرفت ‌استان در زمینه‌های مختلف را فراهم کند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا