مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران و مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

 یزدفردا:مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران و مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

علی نمازی " با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در این دوران را یادآور شد و افزود: عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان،  مدیون خون پاک شهدا و دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی اظهار داشت: رزمندگان جانبركف اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر قدرت ایمان بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند و ایثار و جانفشانی شهدا و حماسه آفرینی های رزمندگان در این دوران موجب شكست دشمن گردید.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد بر پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: باید یاد و خاطره شهدا همواره در فكر و ذهن ملت ما زنده بماند .

وی هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تبیین اهداف و دستاورد های دفاع مقدس و آشنا كردن نسل جوان با آن ایام دانست و گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور جانفشانی و ایستادگی ملت و رزمندگان دلاور در مقابل دشمن بعثی و حامیان او می باشد.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: در دوران حساس کنونی، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه ایثار و جهاد باعث پیروزی و موفقیت در عرصه‌های گوناگون می‌شود.

.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا