زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

دیشب دوست 60-70 ساله تلگرامیم در دنیای مجازی نوشت: اینقدر با طنز از دولت انتقاد نکن. آقای رئیس جمهور سه سال قبل در جمع هیات دانمارکی گفتند… سیاست خارجی ما، بر مبنای (برد، برد) است شما نکته‌اش را نفهمیدی ایشان راست گفته‌اند سپس برای توضیح سیاست برد، برد بلافاصله این پیامک را فرستاد: گناهش گردن دوست فرستنده ولی من عینا نقل می‌کنم:

هرکس بیت‌المال را برد، برد… هرکس پول را به کانادا برد، برد… هرکس خانواده‌اش را به اروپا و آمریکا برد، برد… هرکس پول نفت را برد، برد… هرکس شرافت ما را برد، برد… هرکس آبروی ملت را برد، برد… هرکس با کامیون شمش طلا را برد، برد‌… هرکس عزت ایران را برد، برد… هر مسئولی تا شش فرزند عزیز و نورچشمی‌اش را برای تحصیل به آمریکا برد، برد… هرکس دکل نفت را برد، برد… کلا هرکسی هرچی برد، برد نوش جونش.

بنده عرضی ندارم فقط نقل کردم لیکن خدمت دوستان زبان‌دراز عارضم در این برد، برد فقط باخت- باخت آن نصیب این بنده سراپا تقصیر شده لطفا اگر سهمی نصیب زبان‌دراز هم می‌شود بدهید ببرم که دست خالی نباشم و در برد، برد تا حدی سهیم باشم!! در غیر این صورت دست از پا درازتر می‌نویسم و برای آیینه می‌فرستم تا چه پیش آید!!

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/jcRiM
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا