شهردار میبد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد با آمادگی کامل به استقبال ماه مهر می‌رود و در همین راستا در زمینه‌های خدمات شهری، ترافیکی، سیما و منظر و فرهنگی شاهد ارائه خدمات در سطح شهر خواهیم بود.

مهندس نقوی در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید گفت:بایایدخداوندمنان و آروزوی قبولی عزاداری‌های عاشقان و دلدادگان حسینی، پیشاپیش آغاز بهار علم و ادب و تربیت ماه مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ را به همه دانش آموزان و دانشجویان  عزیز ایران اسلامی به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان کوشا و تلاشگر و فرهنگیان ایثارگر و اساتید بزرگوار شهر میبد که پرورش دهنده و تربیت کننده فرزندان ما که به معنی واقعی کلمه آینده سازان کشور هستند، تبریک عرض می‌نمایم  و امیدوارم با توجه به اینکه امسال آغاز سال تحصیلی با روزهای پایانی ماه محرم و روزهای آغازین ماه صفر قرین شده، جامعه ی آموزشی ما بتوانند با تأسی به  سرور و سالار شهیدان  و جوان برومند دشت کربلا حضرت علی‌اکبر(ع)، سالی پر از خیر و برکت و پیشرفت در زمینه‌های علمی فرهنگی آموزشی و معرفتی رقم بزند.

 شهردار میبد در ادامه افزود شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد با آمادگی کامل به استقبال ماه مهر می‌رود. در همین راستا در زمینه‌های خدمات شهری، ترافیکی، سیما و منظر و فرهنگی شاهد ارائه خدمات در سطح شهر خواهیم بود.

این برنامه‌ها از  ۲۶ شهریور لغایت ۳۱ شهریور با انجام فعالیت‌هایی همچون خط کشی معابر، ایمن‌سازی محل تردد دانش آموزان، تکمیل و رفع نواقص علائم ترافیکی در محدوده مدارس سطح شهر، پاکسازی و بهسازی معابر اطراف مدارس،بهسازی و هرس درختان و فضای سبز محیط پیرامونی، رفع خطر و حذف موانع فیزیکی و نازیبایی های محدوده مدارس به استقبال آغاز سال جدید تحصیلی خواهد رفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا