یزدفردا به مناسبت هفته تعاون فرماندارمیبد در بازدید از تعاونی‌های شهرستان ضمن تبریک این هفته به فعالان عرصه مشارکت، کار و تلاش جمعی گفت: سرفصل‌های صندوق کارآفرینی امید فرصت خوبی برای اشتغال‌زایی به‌ویژه در بحث زیلوبافی و صنایع‌دستی است که امیدواریم بتوانیم از این فرصت‌ها در شهرستان استفاده کنیم.
 
به گزارش یزدفردا :به مناسبت گرامی داشت هفته تعاون «حسین فلاح» فرماندارمیبد به همراه جمعی از مسئولین از شرکت تعاونی دهیاری‌ها، کارخانه تولید خوراک دام و طیور و 2 کارگاه زیلوبافی در سطح شهرستان بازدید نمود.

فرماندارمیبد در این بازدیدها، با تبریک هفته تعاون به فعالان عرصه مشارکت، کار و تلاش جمعی گفت: تعدادی از این تعاونی‌ها برای رونق فعالیت‌های خود نیاز به تسهیلات دارند.

حسین فلاح افزود: سرفصل‌های صندوق کارآفرینی امید فرصت خوبی برای اشتغال‌زایی به‌ویژه در بحث زیلوبافی و صنایع‌دستی است که امیدواریم بتوانیم از این فرصت‌ها در شهرستان استفاده کنیم.

گفتنی است در شهرستان میبد 327 تعاونی در عرصه‌های مختلف عمرانی، معدنی، تولیدی و صنعتی و میراث فرهنگی و صنایع‌دستی وجود دارد که 2 هزار و 400 نفر در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا