به مناسبت هفته دولت، بخشدار مرکزی شهرستان تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان از روستای عبدالله بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ به مناسبت هفته دولت "علی احمدیان" بخشدار مرکزی شهرستان تفت و جمعی از مسئولان از روستای عبدالله این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفت.

در این بازدید ابتدا با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا عبدالله نشستی برگزار و مسائل و مشکلات این روستا بررسی و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ شد.

"علی احمدیان" در حاشیه این بازدید اظهار داشت:برای پیگیری ایجاد پهنه دام سبک در روستای عبدالله ابتدا با حضور مسئولین مربوطه جلسه هماهنگی در بخشداری مرکزی برگزار شد و در ادامه بازدید از مکان پیشنهادی ایجاد پهنه دام سبک در این روستا  با حضور مسئولین مربوطه صورت گرفت و امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه شاهد صدور مجوز های لازم در این زمینه باشیم تا در سال رونق تولید شاهد ایجاد اشتغال پایدار جدید در این منطقه باشیم.

وی در ادامه افزود: بهسازی روستا و تیغ زنی جاده های بین مزارع در این منطقه از دیگر درخواست های اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای عبدالله بود که امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط این دو مورد نیز انجام شود.

مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما دهستان دهشیر و ارائه گزارش عملکرد دولت در بخش مرکزی شهرستان تفت از جمله دیگر برنامه های بازدید یک روزه بخشدار مرکزی تفت از این روستا بود.

عبدالله روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان تفت در استان یزد ایران است. این روستا در دهستان دهشیر قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن 183 نفر (80خانوار) بوده‌است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا