یزدفردا:مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد بر برخورد صادقانه و ارتباط مسئولان اجرایی با مردم و پیگیری امور آنها تاکید کرد.

علی نمازی " در نشست ستاد گرامی داشت هفته دولت این اداره کل افزود: باید درب اتاق مدیران دستگاههای دولتی به روی مردم باز باشد و در  کنار ارتباط با مردم و پاسخگویی،  خدمات موثر  و ماندگار برای آنان انجام شود.

وی با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: عملکرد مسئولان باید طوری باشد که مردم احساس کنند مدیران و مسئولان از آنان فاصله ندارند و پیگیر امور آنها هستند.

وی اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد و فعالیت های دولت در هفته دولت را خواستار شد و اظهارداشت: رسانه ها بازوی توانمند مدیران در این زمینه هستند و یکی از ملاک های پاسخگویی مردم و ارتباط با مردم رسانه ها هستند که می توانند تعامل و ارتباطی دو سویه برقرار کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: باید از فرصت هفته دولت برای اطلاع رسانی به مردم استفاده و اخبار امیدبخش منعکس شود.

وی با قدردانی از تلاش کارمندان دولت، تجلیل از آنان در هفته دولت را کاری ارزشمند توصیف کرد و گفت: توجه به برنامه های فرهنگی و ورزشی، توجه به خانواده های کارمندان و بازنشستگان و دیدار با آنان نیز از کارهایی است که اگر در هفته دولت انجام شود جلوه خاصی به این هفته می دهد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا