فرماندار بهاباد با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

فرماندار بهاباد با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ متن پیام"محمدمهدی خانی زاده" بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت شهادت "محمدعلی رجایی" و "محمدجواد باهنر" به نام هفته دولت نام گذاری شده است؛ دو شهیدی که سرآمد تمام دولت ها بودند و لذا راه عزت و موفقیت مسئولان در شناخت راه این شهیدان است.

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است؛ وحدت و تلاشی که در راه خدا برای ساختن ایرانی سربلند و آباد وظیفه ای بس خطیر و مهم در جهت سرافرازی و پیشرفت کشور است و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت.

امروز در شهرستان بهاباد شاهد هستیم علیرغم تمام مشکلات، تحریم های ظالمان دشمنان کارهای بسیار ارزشمندی توسط دولت تدبیر و امید انجام شده است و به نوعی می توان گفت فلسفه وجودی دولت فراهم ساختن زیرساخت های توسعه و ارائه خدمات مورد نیاز مردم به بهترین وجه است و قطعاً هرچقدر این تسهیل گری از سوی مسئولین بهتر انجام شود رضایتمندی مردم هم بیشتر می شود و دولت برامده از رأی خود را همراهی می کنند.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف بهاباد، هفته دولت و روز کارمند را به عموم مردم و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و ضمن عرض خسته نباشید به کارمندان شاغل در نهادهای دولتی و عمومی شهرستان بهاباد، توفیق خدمت صادقانه به مردم را از خداوند متعال آرزومندم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا