استاندار یزد در نشست کارگروه توسعه شهرستان ابرکوه تاکید کرد: باجدیت پی‌گیر رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی ابرکوه هستیم و این مهم در اولویت ‌قرار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ماه ۹۸، با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "‌احمد ترحمی"‌ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، "محمدرضا صباغیان" نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، "حجت الاسلام ‌والمسلمین سیدابراهیم حسینی" امام جمعه ابرکوه، عباس حیدری مدیر کل حوزه استاندار، "محمد کاظمی نسب" فرماندا‌ر ابرکوه، ‌"‌محمدرضا میرجلیلی" رئیس دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) یزد و جمعی از مسئولان استان و شهرستان جلسه کارگروه توسعه شهرستان ابرکوه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست گفت: باجدیت پی‌گیر رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی ابرکوه هستیم و این مهم در اولویت ‌قرار دارد ‌و این بازدید نشان داد با توجه به همه کاستی‌هایی که وجود داشته و همه مطالبات به حق مردم در این حوزه، کارهای بسیار ‌خوبی انجام شده و امیدوار هستیم تا با جدیت بیشتر در جهت رفع کمبودها گام برداریم و مسائل را برطرف کنیم.
"محمدعلی طالبی" تصریح کر‌د: آنچه که از مصوبات جلسات قبل باقی مانده بود با جدیت پیگیری می شود و موارد جدید ‌را هم  پیگیری خواهیم کرد که بخشی از آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی پیگیری خواهد شد و بخشی از آن هم از اعتبارات تملک دارایی ها و اعتبارات دیگر استانی و شهرستانی در اولویت قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: جلسه امروز که ‌در رابطه با مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان ابرکوه برگزار شد، نشان داد که اگر مسائل و مشکلات‌ به خوبی احصاء و از نزدیک دیده شود و همه از جمله دستگاه‌های استانی و محلی و نماینده مجلس و استانداری، برای رفع مشکل پای کار باشند، این موضوعات را می توان در حوزه های مختلف پیگیری کرد.
"طالبی" ادامه داد: با همگرایی و همدلی ‌بین مسئولان استان و شهرستان، بعضی از کاستی‌های دیگر که در ابرکوه وجود دارد را می‌توانیم دنبال کنیم و شرایط بهتری را برای فعالیت‌های رو به جلو این شهرستان و تامین آسایش ‌و آرامش مردم ‌فراهم کنیم.
استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) یزد به طور جد پیگر رفع مسایل و مشکلات بهداشتی ودرمانی ابرکوه باشند.
فرماندار ‌شهرستان ابرکوه نیز در این جلسه گفت: این شهرستان هنوز در عرصه بهداشت خصوصا در بخش درمان مشکلاتی دارد که پاسخگوی نیازهای شهروندان این منطقه کمتر توسعه یافته استان نیست.
"محمد کاظمی‌نسب" افزود: باید با تلاش جمعی سطح خدمات درمانی ارتقا پیدا کند تا از تعداد مراجعان شهروندان ابرکوهی به مراکز درمانی مرکز استان و سایر شهرستان‌ها کاسته شود.
‌گفتنی است استاندار یزد در این نشست به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با لوح سپاس از آزاده کارمند فرمانداری ابرکوه تجلیل کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا