یزدفردا:بیست و چهار ساعت از انتشار اخباری در رابطه با نشست‌های محرمانه مسئولان اماراتی و اسرائیلی به میزبانی آمریکا نگذشته بود که یکی از مهم‌ترین روزنامه‌های امارات، اسرائیل را خطر بزرگ منطقه قلمداد کرد.

بیست و چهار ساعت از انتشار اخباری در رابطه با نشست‌های محرمانه مسئولان اماراتی و اسرائیلی به میزبانی آمریکا نگذشته بود که یکی از مهم‌ترین روزنامه‌های امارات، اسرائیل را خطر بزرگ منطقه قلمداد کرد.

 به گزارش اعتمادآنلاین، بعد از اینکه روزنامه وال‌استریت ژورنال از نشست‌های محرمانه مسئولان امارات و اسرائیل سخن گفت، روزنامه اماراتی «الخلیج» سرمقاله شماره امروز- جمعه- خود را به انتقاد تند از اسرائیل اختصاص داد.

 «حبیب الصایغ»، نویسنده این سرمقاله، به شدت از رفتار برخی شخصیت‌های عرب در سفر به فلسطین اشغالی انتقاد کرد و خواهان تحریم این افراد شد.

 در بخش دیگری از سرمقاله آمده است: از اینجا و آنجا صداهایی برای هروله کردن به سوی اسرائیل می‌شنویم، صداهایی که خواهان حمایت از این رژیم است و به دنبال سفر به آنجاست. نباید از این صداها که روزبه‌روز بلندتر به گوش می‌رسند غافل ماند و در مقابل آنها سکوت کرد، به خصوص که گروهی تلاش می‌کنند خود را سخنگوی جمع و وجدان جمعی معرفی کنند.

 از سوی دیگر، روزنامه اسرائیلی هاآرتص در شماره امروز خود، از برهم خوردن ائتلاف در حال شکل‌گیری در منطقه خلیج‌فارس علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد و نوشت متحدان واشینگتن درباره جدیت ترامپ در مقابله با این مساله شک و تردید دارند، از این رو در پی تغییر زاویه مواضع خود نسبت به تهران هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا