معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست شورای پدافند غیرعامل استان با بیان دلایل اهمیت پدافند غیرعامل، گفت: اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت در استان یزد ‌و سایر استان هاست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سردار غلامعلی حیدری" معاون بسیج و امور استان‌های ‌سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست شورای پدافند غیرعامل استان یزد که روز یکشنبه ٢٠ مرداد ماه به ریاست "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، گفت: شکاف بین مردم و حاکمیت با تداوم تحریم‌ها و ایجاد مشکلات اقتصادی و نارضایتی جزو اهداف اصلی دشمن است که با هوشیاری و بصیرت همگان خنثی می‌شود.
‌سردار حیدری همچنین با تصریح هوشیاری و ایستادگی ملت ایران در راه انقلاب، افزود: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته با هوشیاری و وحدت در برابر تمام توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده‌اند.
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: جنگ اقتصادی، تبلیغاتی و روانی با ادامه فشار بر مردم و کشور از جمله توطئه‌های مهمی است که دشمنان علیه کشور ادامه خواهند داد و باید مسئولان با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برای حل مسائل اقدام کنند.
وی با تصریح راهکارهای شکست اهداف استکباری با لزوم وحدت و همگرایی و بهره‌گیری از  تمام ظرفیت‌های داخلی و داشتن روحیه جهادی، گفت: رونق تولید ، کار جهادی، بصیرت به همراه حضور در عرصه‌های مختلف در جهت ایجاد اشتغال در سایه تلاش مضاعف موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید با برنامه‌ریزی دقیق ظرفیت‌ها و مشکلات را شناسایی و برای  غلبه بر جنگ روانی و اقتصادی تلاش کنند.
سردار حیدری با اشاره به قدرت نظامی و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای بازدارندگی، تداوم هوشیاری و همکاری تمام نیروها را برای دفاع همه جانبه از کشور مورد تاکید قرار داد.


ضرورت همکاری میان تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل


معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور بر اهمیت اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت در استان یزد و سایر استان ها تاکید کرد و از همه دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی استان خواست برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل با اداره کل پدافند غیرعامل استانداری یزد همکاری کنند.
"محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز در این نشست به ضرورت همکاری میان تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای دقیق طرح جامع پدافند غیرعامل تاکید کرد.
طهماسبی درخصوص ساخت و ساز ساختمان‌های بلندمرتبه در استان افزود: وضعیت این ساختمان‌ها در نقاط مختلف یزد بررسی، شناسایی و شناسنامه پدافندی برای هریک از آنها طراحی شده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا