"محمدعلی طالبی" استاندار یزد و "‌اعظم کریمی" مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از نمایشگاه "ازدواج موفق، خانواده شاد" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد بازدید کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، پنج‌شنبه شب ۱۷ مرداد ماه ۹۸، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "اعظم کریمی" مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، "فخرالسادات خامسی هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان و مدیران از نمایشگاه ازدواج موفق، خانواده شاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی یزد بازدید کردند.
استاندار یزد در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه ازدواج موفق، خانواده شاد ابعاد مختلف ازدواج را به جوانان و خانواده‌ها نشان می دهد و کمک موثری است برای اینکه خانواده ها با راه های آسان تر برگزار شدن مراسم ازدواج آشنا شوند.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: همچنین با اقداماتی که در این نمایشگاه انجام ‌شده به‌ویژه در حوزه مشاوره به جوانان و خانواده ها، فضای لازم برای ترغیب هرچه بهتر جوانان به سمت ازدواج و انتخاب درست و مناسب در این مسیر فراهم می‌شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان اظهار امیدواری کرد: این همگرایی و همکاری که بین دستگاه‌های مختلف دولتی و به ویژه سازمان های مردم نهاد در برگزاری این نمایشگاه به وجود آمده، تقویت شود و ادامه پیدا کند و در ادامه مسیر کارهای موثری در جهت رشد شاخص های ازدواج به ویژه ازدواج آسان در سطح استان صورت گیرد.‌
گفتنی است نمایشگاه ازدواج موفق، خانواده شاد به مناسبت هفته بزرگداشت ازدواج از دوازدهم تا هجدهم مرداد ماه سال جاری، در ۲۰۰ غرفه شامل: مشاوره رایگان، بازی‌های شاد خانوادگی، بازی درمانی کودکان، نمایش آثار فرهنگی و هنری، تدریس شناخت توانایی کودک، غرفه های عکس آب و تر‌اب، ‌چهل آیه زندگی، نمایش عقدنامه های قدیمی ‌و... در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا