به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار دکتر زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد(ایرنا ) حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد -در این بازدید زارع با اشاره به هفدهم مرداد  ماه و نامگذاری روز خبر نگار،یاد و خاطره شهید محمود صارمی را گرامی داشت و افزود: این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

سرپرست مخابرات منطقه یزد با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران از آنان به عنوان دیده بانان جامعه یاد کرد و افزود: خبرنگاران در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواست ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه آن  بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

وی در پایان از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه ها خصوصا خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات مخابراتی تشکر و قدردانی و از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت کرد.

در ادامه شاملو رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد ضمن خوشامدگویی به دکتر زارع با اشاره به نقش ارزنده مخابرات در امر ایجاد بسترهای اطلاع رسانی در جامعه گفت:در عصر حاضر فعالیت حرفه ای خبرنگاران بدون فعالیت و عملکرد مخابرات غیر قابل تصور است و این امر لازم و ضروری را نمی توان کتمان کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا