فرماندار مهریز در دیدار با خانواده شهدای خبرنگار مهریز گفت: شهید محمد حسین برهان از شهدای خبرنگار و اولین شهید کعبه در شهرستان مهریز که در روزنامه جمهوری اسلامی فعالیت های ارزنده ای انجام می دادند.

رضا زارع زاده در دیدار با خانواده شهدای خبرنگار مهریز با اشاره به 6 ذی الحجه  مصادف با سالروز شهدای کعبه و روز خبرنگار افزود : امروز بیش از بیش به شهدا احساس نیاز می شود و با حضور در میان خانواده آنها یاد و خاطره شهیدان مهریز به ویژه شهدای خبرنگار را گرامی می داریم .

وی ادامه داد: امیدواریم همه ما به ویژه خبرنگاران فعال شهرستان مهریز  این شهیدان را الگوی خود قرار داده و از راه و روش آنها پیروی کنند.

کاظم سبحان زاده مسئول کانون خبرنگاران شهرستان مهریز گفت: شهدای خبرنگار سرمایه های جاودان شهرستان مهریز هستند و مسئولان باید برای رسیدگی به خانواده آنها اهتمام بیشتری کنند.

در این رو 11 نفر از خبرنگاران مهریز و جانشین فرمانده ناحیه بسیج مهریز ضمن دیدار با دو خانواده شهید خبرنگار مهریز بر مزار دو شهید برهان و فیاض بخش  حضور پیدا کردند و ضمن گرامی داشت یاد خاطره آنها با آرمان های شهدای خبرنگار تجدید میثاق کردند.

گفتنی است: شهرستان مهریز چهار خبرنگار شهید دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا