یزدفردا:آموزش سئو سایت، مسئله مهمی است که امروزه توجه اکثر کسب و کارهای اینترنتی را به خود جلب کرده است و قطعا یکی از مهمترین مسائل آینده برای پیشرفت مشاغل اینترنتی در ایران است.

آموزش سئو سایت، مسئله مهمی است که امروزه توجه اکثر کسب و کارهای اینترنتی را به خود جلب کرده است و قطعا یکی از مهمترین مسائل آینده برای پیشرفت مشاغل اینترنتی در ایران است.

در بازار پررقابت دنیای مجازی، سئو سایت بیش از همه خودنمایی می کند چرا که گوگل، نقش بزرگی در حل مشکلات و جستجوهای ما دارد. اگر شما صاحب سایت یا فروشگاه اینترنتی هستید، آموزش سئو به رشد کسب و کارتان کمک شایانی می کند.

طبق نتایج به دست آمده از تیم تحقیقاتی وب سایت نیوسئو، 92 درصد کلیک های نتایج گوگل مربوط به صفحه اول می باشد که از آن میزان 67 درصد برای 5 نتیجه اول است. اگر شما بتوانید در این جایگاه قرار بگیرید، ترافیک بسیاری به سایت شما وارد می شود و به موفقیت مالی ارزشمندی خواهید رسید.

به درستی که سئو سایت یا بهینه سازی موتورهای جستجو یک ضرورت است. یکی از وظایف اصلی شما برای رسیدن به این خواسته این است که سایتتان را برای کاربران و موتورهای جستجو قابل فهم کنید و از آخرین تکنیک های سئو در سایت خود استفاده کنید چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال پیشرفت و توسعه هستند.

کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و حضور در رتبه های برتر در عبارات کلیدی که کاربر در جستجوی آن است، اعتماد آنان به وب سایت شما را نیز افزایش می دهد.

 

ضرورت سئو سایت برای مشاغل مختلف

تمام مشاغل برای پیشرفت در دنیای امروزه باید به دنیای کسب و کار اینترنتی پا گذارند. از مشاغل کوچک و استارت آپ ها و شرکت های خدمات آنلاین گرفته تا متخصصان پزشکی، متخصصان حقوقی، متخصصان تعمیر و نگهداری و حتی رستوران ها و ...

میتوان گفت این مشاغل، با آموزش سئو سایت بیشترین سود را می برند و در صورت غفلت از آن ضرر زیادی می کنند.

حال این سوال ممکن است در ذهن شما پیش بیاید که چه نوع شرکت هایی به سئو سایت نیاز دارند؟ امیر قمصری مدیر سایت نیوسئو در دوره جامع آموزش سئو خود به این سوال، چنین پاسخی می دهد:

&همواره در تمام مشاوره های کسب و کار خود می گویم در آینده فقط دو نوع کسب و کار وجود دارد : کسب و کارهای الکترونیکی و کسب و کارهایی که دیگر وجود ندارند !!!

قطعا نیازی نیست امیر قمصری بر پیشرفت غیر قابل تصور دنیای مجازی و تاثیر آن بر زندگی تمام مردم جهان، تاکید کند! مطمئنا شما هم می دانید که دنیا از طریق اینترنت اداره می شود و بسیاری از مردم جهان بیزینس های بزرگی را در همین زمینه راه اندازی و توسعه داده اند و بسیار بسیار پیشرفت کرده اند.

وقتی در مورد زندگی ثروتمند ترین مردم کنونی جهان جست وجو کنید، خواهید دید بیش از 25% از 20 ثروتمند اول جهان دارای بیزینسی دقیقا در حوزه اینترنت هستند و حدود 50% در بیزینس های مشابه فعالیت می کنند.

به عنوان مشاور راه اندازی و توسعه کسب و کار های بزرگ اینترنتی که سابقه راه اندازی 4 سایت با درآمد چندین میلیونی در ماه را داشته است، از شما خواهش می کنم همین امروز نسخه اینترنتی بیزینس خود را استارت بزنید! باور کنید فردا دیر است ...&

با توجه به این نکته که از 15 نفر اول ثروتمندترین افراد جهان در سال 2017، هشت نفر از طریق کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک و به صورت کلی فناوری های روز جهان ثروتمند شده اند، می توان گفت امروزه اهمیت یادگیری و آموزش سئو سایت بر کسی پوشیده نیست. در Newseo می توانید دوره جامع آموزش سئو را آموزش ببینید، این دوره برای کسانی که به دنبال ثروتمند شدن در دنیای اینترنت هستند برگزار می شود. بعلاوه برترین و آخرین متدهای روز دنیا در حوزه سئو سایت را ارائه می دهد.

 

استراتژی بازاریابی محتوا برای مشاغل و متخصصین


سازمان ها، بهتر است خودشان در وب سایت به تولید محتوا بپردازند و اطلاعات مورد نیاز کاربران شان را در سایت فراهم کنند. چرا که در واقع آنان می توانند طوری به کاربرانشان کمک کنند که از عهده شخص دیگری بر نمی آید. اما این فرایند زمانبر بوده و محتوای نگارش شده نیاز به سئوی محتوا دارد.

شرکت ها و کسب و کارهای اینترنتی، از بازاریابی محتوا برای ایجاد مخاطب و دستیابی به نتایج سودآوری مانند افزایش درآمد، هزینه های کمتر و یا مشتریان بهتر در استراتژی کسب و کار خود استفاده می کنند. استفاده از روش های سئو محتوا بر روی بهبود تجربه کاربری و حضور سایت شما در نتایج جستجوی گوگل بسیار تاثیرگذار است.

امیر قمصری و تیم تحریریه نیوسئو در دوره جامع آموزش سئو، به مبحث آموزش تولید محتوای سئو شده می پردازند که شرکت در آن به تمام صاحبان وب سایت ها و مدیران کسب و کار اینترنتی پیشنهاد می شود. البته این تنها یکی از سرفصل های آموزشی این دوره ارزشمند است.

بهره مند شدن از دوره جامع آموزش سئو، یکی از رازهای موفقیت در کسب و کار اینترنتی است که اکثر غول های اینترنتی ایران و جهان از آن استفاده کرده اند. تصمیم با شماست ....

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا