یزدفردا: علی محمد احمدی در مدتی که در یک سفر در تهران برای پیگیری اموراتی در یک شرکت سرمایه گذاری حاضر میشود، با خانمی در آن شرکت آشنا میشود و این آشنایی و مراوده در نهایت به ازدواج وی با این خانم منجر می‌شود و نهایتا وی خانه‌ای را برای وی در تهران اجاره می‌کند.

 

فیلمی جنجالی درباره استاندار سابق کهگیلویه و بویر احمد در شبکه‌های مجازی و برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شد و گمانه‌زنی‌های بسیاری را درباره احمدی به راه انداخت. در همین حال یکی از نزدیکان استاندار سابق در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس انتشار این فیلم را انتقام‌گیری ضد انقلاب از استاندار سابق کهگیلویه و بویر احمد خوانده است.

 

در ادامه بخشی از توضیحات او را به نقل از صبح زاگرس می‌خوانیم:  "احمدی در مدتی که در یک سفر در تهران برای پیگیری اموراتی در یک شرکت سرمایه گذاری حاضر میشود، با خانمی در آن شرکت آشنا میشود و این آشنایی و مراوده در نهایت به ازدواج وی با این خانم منجر می‌شود و نهایتا وی خانه‌ای را برای وی در تهران اجاره می‌کند. این سرویس جاسوسی در نبود احمدی که در یاسوج به سر می‌برده است، اقدام به کارگزاری وسایل حرفه‌ای دوربین میکند."

او ادامه می‌دهد: "در فیلم منتشر شده، احمدی چندین بار به فضای اتاق مشکوک میشود، اما چیزی نمی‌بیند و موید این موضوع است که دوربین بشکل حرفه‌ای کارگزاری شده است و کار تیم‌های معمولی نیست. بدین شکل احمدی در دام این سرویس که خود را در پوشش یک شرکت قرار داده است قرار میگیرد، تقریبا سه روز پس از ضبط فیلم در بازه‌ای که احمدی در یاسوج حضور دارد، پیام‌های تهدید کننده‌ای بشکل ناشناس بروی شماره تلفن خصوصی وی که فقط خانواده اش در جریان آن هستند، قرار میگیرد."

صبح زاگرس در پایان درباره نحوه انتشار این فیلم می‌نویسد: "نهایتا وی پس از چند هفته که این پیام‌های تهدید کننده را نادیده میگیرد با یک سی دی همراه آدرسی در تهران مواجه میشود که حاوی همین فیلمی است که در فضای مجازی منتشر شده است. و با هشدار نهایی روبرو میشود که باید ویزای خروج از کشور بگیرد و به همراه خانواده مقیم کانادا شود و در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود و علیه جمهوری اسلامی ایران شروع به صحبت کند. احمدی زیر بار نمی‌رود و این اقدام را اجرا نمیکند به وی پیشنهاد میکنند که یک فایل ویدیویی با همین مضمون در ایران پر کند قبول میکنیم، اما نهایتا باز هم نمیپذیرد. برای فشار به احمدی خانواده وی از مدتی قبل در جریان ماجرا توسط این تیم قرار می‌گیرند، اما علی رغم اختلافات خانوادگی احمدی باز هم نمی‌پذیرد و نهایتا کلیپ برای نخستین بار از کانال‌های ضد انقلاب پخش میشود و سپس با همان لوگوی شان در فضای مجازی کشور منتشر میشود."

 

گفتنی  است علی محمد احمدی نماینده پیشین دهلران استان ایلام و نایب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم بود که شهریور ۹۶ به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا