مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در در چهارمین نشست خادمیاران شهرستان مهریز گفت: مأموریت اصلی خادمیاران مهریز تغییر سبک زندگی به صورت اسلامی و محرومیت زدایی و اجرای فرهنگ رضوی در شهرستان مهریز است.

به گزارش یزد فردا، حسین دهقانی زاده مسئول کانون خادمیارن شهرستان مهریز افزود: از ابتکارات شهرستان مهریز طراحی فرم های نذر امام هشتم است که خادمیاران در هشتم هر ماه مبلغی را برای کمک به محرومین شهرستان مهریز پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: تهیه جهزیه از کالاهای ایرانی به مبلغ 12 میلیون تومان برای عموم همشهریان همه نو عرسان می تواند با پرداخت 12 میلیون  تومان صاحب جهیزیه کامل یک زندگی مسقل و معمولی شوند.

دهقانی زاده گفت: از مهم ترین اهداف کانون های خادمیاری شهرستان مهریز به کارگیری نسل جوان و استفاده از ظرفیت های آنها است در کانون های تخصصی است.

 

محمد علی کربلایی مسئول IT  کانون خادمیاران مهریز گفت: خادمیاران می تواند در سه عرصه تخصصی، عمومی و ستادی و پنج تخصص مختلف که در سامانه خادمیاران رضوی مشخص شده است فعالیت کنند.

وی ادامه داد: خادمیاران مهریز بعد از انجام فعالیت های انتخاب شده و تأیید مسئولین کانون ها می تواند چهار کشیک حرم برای خدمت به زائران حرم رضوی انتخاب کنند.

کربلایی تصریح کرد: مهم ترین اصل در خدمت به زائران رضوی اخلاق و منش رضوی ، دستگری از آنها و خوش رفتاری با آنها است.  

به گزارش یزد فردا، در این نشست 200 خادمیار خواهر و برادر حضور داشتند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا