علیرضا نقوی شهردار در نشست هم‌اندیشی شهرداران و اعضای ادواری شورای اسلامی شهر میبد گفت: با توجه به فعالیت شهرداران در دوره‌های مختلف خدمت و دغدغهٔ آن‌ها در ساماندهی شهر این نشست هم‌اندیشی برگزار شد، چون ضروری است از خرد جمعی تمامی نخبگان و فرهیختگان در ارائه راهکار جهت پیشرفت و رونق شهر استفاده شود.

 شهردار میبد در نشست هم‌اندیشی شهرداران و اعضای ادواری شورای اسلامی شهر میبد که با شعار هم‌افزایی بهره‌گیری از تجارب به‌سوی میبدی آباد برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور اعضای ادوار شوراها به بیان دلایل و لزوم تشکیل چنین نشستی برای آینده شهر میبد پرداخت.

علیرضا نقوی توسعه و پیشرفت سال‌های اخیر و چهار دهه گذشته میبد را مرهون و وابسته تلاش و مجاهدت‌های مردان وزنان بزرگ و خادمی دانست که هر یک سهم ویژه‌ای در اعتلای نام این شهر در تاریخی داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این میان نام و سهم شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی سابق و اسبق بیش از دیگران بوده به دلیل آن‌ها پیش‌قراول توسعه و آبادانی میبد بوده‌اند.

شهردار میبد خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت شهرداران در دوره‌های مختلف خدمت و دغدغهٔ آن‌ها در ساماندهی شهر این نشست هم‌اندیشی برگزار شد، چون ضروری است از خرد جمعی تمامی نخبگان و فرهیختگان در ارائه راهکار جهت پیشرفت و رونق شهر استفاده شود.

وی یادآور شد: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر میبد با کوله باری از تجربه و اطلاعات ارزشمند تأثیر بسزایی در ارائه بهتر خدمات خواهند داشت و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و تجارب آن‌ها راهی نو در شیوه مدیریت را در پیش چشمان خواهد گشود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا