در این مراسم از زحمات سرکار خانم اعظم شهرستانی تقدیر و آقای عباسعلی کریمی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر اشکذر معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم که در فرمانداری شهرستان اشکذر برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های بالای جمعیت هلال احمر ، به اهداف عمده این نهاد در سطح جامعه اشاره کرد و گفت:بیشترین پتانسیل جمعیت هلال احمر استفاده از توان اعضا و داوطلبان است و فعالیت در راستای اهداف این نهاد و حفظ و کرامت انسانی از اهم برنامه‌های آن می‌باشد.

وی در خصوص انتصاب سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر تاکید کرد: از زحمات سرکار خانم شهرستانی در این مدت قدردانی که ایشان به درجه بازنشستگی نائل شدند و انشالله هرکجا هستند همواره موفق و پیرو.ز باشند و امیدواریم با روی کار آمدن آقای کریمی با همکاری و تعامل هرچه بیشتر همکاران و داوطلبان و  امدادگران اشکذر ، شاهد ارتقای شاخص های عملکردی و امدادی شعبه اشکذر در استان باشیم.

سرپرست فرمانداری اشکذر در این دیدار جمعیت هلال احمر را یک ارگان کاملا مردمی برشمرد‌ و گفت: کسب اعتماد مردم اساس و لازمه کار جمعیت هلال احمر است، لذا می طلبد با افزایش توان این جمعیت به جلب اعتماد مردم کمک نمود.

هادی نسب با تقدیر از زحمات سرکار خانم شهرستانی در طول تصدی مجموعه هلال احمر اشکذر ، افزود : مجموعه هلال احمر فعال و پویا هستند و با توجه به حضور اینجانب در مدیریت بحران فعالیت های بسیار خوبی را از هلال احمر استان  و همچنین شهرستان اشکذر شاهد بودیم که انشالله با به روی کار آمدن آقای کریمی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر این روند ادامه و بیشتر از گذشته شود.

سرکار خانم شهرستانی در پایان  عنوان کرد : سال 64 بعنوان مربی خیاطی وارد جمعیت هلال احمر اشکذر شدم و الان بعد از 33 سال و 3 ماه به بازنشستگی نائل آمدم و برنامه های مختلف و متعددی را در این چندسال انجام دادیم که همه این موارد و فعالیتها و افتخارات چیزی جز همراهی و همدلی کارکنان ،  اعضا جوانان و داوطلبان بدست نیامد که صمیمانه از آنها قدردانی می نمایم و ارزوی موفقیت را برای اقای کریمی در مجموعه هلال احمر شهرستان اشکذر دارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا