فرماندارمیبد در نشستی با بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر بفروئیه گفت: 350 تن قیر بلوار امیرکبیر بفروئیه تأمین‌شده است و شهرداری هم در حال انجام زیرسازی است تا این بلوار تکمیل شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در نشست «حسین فلاح» فرماندارمیبد با «فخرالسادات آقایی» بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر بفروئیه، مسائل و مشکلات شهر بفروئیه در چند محور بررسی شد.

فرماندارمیبد در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای مرکز یزد عمران شهری را یکی از محورهای این نشست خواند و گفت: قرار شد شورا و شهرداری موضوع عمران شهری را پی گیری‌های کنند و فرمانداری و بخشداری هم در این زمینه کمک خواهند کرد.

حسین فلاح ستاد بازآفرینی و نشاط اجتماعی و کارهای فرهنگی و ورزشی را از دیگر محورهای این نشست برشمرد و افزود: دراین‌باره هم تصمیمات خیلی خوبی گرفته شد و قرار شد با همکاری که بین شورا و شهرداری و فرمانداری و بخشداری وجود دارد، بتوانیم چند پروژه خوب که برای مردم هم حلاوت خوبی داشته باشد را امسال به سرانجام برسانیم.

فلاح از تأمین قیر بلوار امیرکبیر و تعیین تکلیف 2 سالن ورزشی بفروئیه هم خبر داد و افزود:350 تن قیر بلوار امیرکبیر بفروئیه تأمین‌شده است و شهرداری هم در حال انجام زیرسازی است تا این بلوار تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد:2 سالن ورزشی بفروئیه هم که نیمه‌تمام مانده است و ظرفیت خوبی برای اوقات فراغت جوانان است قرار شد؛ با کمک شورا، شهرداری، اداره ورزش و فرمانداری به سرانجام برسد.

«فخرالسادات آقایی» بخشدار بفروئیه نیز در این نشست نکات مغفول مانده‌ای اعم از برنامه‌های نشاط اجتماعی، احداث شهرک مزاحم شهری، تأمین فضایی برای پایگاه و پاتوق فرهنگی جوانان، معرفی راسته میراثی آب‌انبارها را یادآور شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا