فرماندارمیبد در جلسه معارفه رئیس جدید اداره گاز شهرستان گفت: با توجه به وجود دو شهرک صنعتی و نیز رونق مطلوب بخش صنعت در میبد، تقویت مراکز گاز در این شهرستان موردعنایت باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید اداره گاز شهرستان با حضور «حسین فلاح» فرماندار، «فرزین خادمی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی، «علی‌اکبر میدان شاهی» مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و جمعی از مسئولین در فرمانداری برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه با قدردانی از مسئولین شرکت گاز استان اظهار امیدواری کرد که باوجود دو شهرک صنعتی در میبد تقویت مراکز گاز در این شهرستان همچنان موردعنایت بوده و همکاری لازم با مراکز صنعتی وجود داشته باشد.

حسین فلاح افزود: رونق‌بخش صنعت در میبد وضعیت مطلوبی دارد که در سایه این رونق مراکز صنعتی نسبت به عمل به تعهدات خود در مقابل شرکت گاز عنایت خواهند داشت.

فلاح همچنین در ادامه از زحمات و پیگیری امور همراه با سعه‌صدر توسط " حمیدرضا نعمت اللهی" قدردانی و آرزوی توفیق برای ارائه خدمت برای مدیریت جدید این اداره کرد.

«محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی میبد نیز با تشکر از خدمات شرکت گاز در بخش مرکزی، درخواست کرد با توجه به اینکه گازرسانی مجتمع مسکونی در مزرعه کلانتر شروع شده، همت و تلاش شود این پروژه که شروع آن اهالی را خوشحال کرده است، تکمیل گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز در این جلسه گفت: 300 انشعاب از 42 هزار انشعاب صنعتی و تجاری گاز در میبد مرتبط به بخش صنعت است که باهدف اشتغال‌زایی و رونق تولید انشعاب گذاری در این بخش سیر افزایشی دارد.

علی‌اکبر میدان شاهی افزود: با توجه به صنعتی بودن شهرستان میبد 35 درصد گاز مصرفی استان یزد در بخش صنعت و در شهرستان میبد مورداستفاده قرار می‌گیرد که این امر نشان‌دهنده اهمیت بخش صنعت میبد در سطح استان است.

در این جلسه از زحمات "حمیدرضا نعمت اللهی" رئیس اسبق اداره گاز میبد تقدیر و "مهدی دهقان" به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا