سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی استان یزد از سفر گروه 14 نفر از تور گردانان با سابقه ی کشور مجارستان به استان یزد و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی_گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، "هما خورشیدی" ضمن اعلام این خبر گفت: این گروه با همکاری سفارت ایران در مجارستان و نمایندگی وزارت امور خارجه یزد در سفر خود به استانهای مثلث طلایی گردشگری، در نشست های تخصصی با فعالین گردشگری شرکت نمودند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی یزد در ادامه با بیان اینکه مدیران برخی تاسیسات گردشگری، شهرداری و اتاق بازرگانی یزد مسئولیت میزبانی این گروه را برعهده داشتند، افزود: مسجد جامع یزد، بافت تاریخی، باغ دولت آباد، آتشکده، دخمه زرتشتیان و کویر یزد از جاذبه های گردشگری و تاریخی بود که این گروه در سفر خود به یزد از آنها بازدید کردند.

گفتنی است: این گروه جلساتی با شهرداری، اعضای شورای شهر، اعضای کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یزد و بخش خصوصی گردشگری داشتند که پکیج تورهای یزد، قطار گردشگری و برقراری مجدد فعالیت آن از جمله مباحث مطرح شد در این جلسات بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا