معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور به همراه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و فرماندارمیبد از مرکز تحقیقات ژنتیک شهرستان بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «مجید رضازاده» معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور به همراه «کمال دهقانی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و «حسین فلاح» فرماندارمیبد از مرکز تحقیقات ژنتیک شهرستان بازدید نمود.

مجید رضازاده در نشستی با حضور مسئولین شهرستان با اظهار امیدواری به افزایش افراد خیرین در احداث تأمین فضاهای موردنیاز برای پیشگیری از معلولیت‌ها در مورد مرکز تحقیقات ژنتیک میبد، گفت: این مرکز ظرفیت‌های خوبی دارد ازجمله مراکزی است که خیرین با کمک به دولت آن را راه‌اندازی کردند و باید کمک کرد ظرفیت‌های این مرکز بالفعل شود و با استفاده از ظرفیت‌ها و خدمات این مرکز توسط مردم منطقه و مناطق دیگر گامی در جهت پیشگیری از معلولیت‌ها برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد نیز در این نشست به وظایف و حوزه عملکرد مرکز ژنتیک میبد اشاره کرد.

فرماندارمیبد هم در این نشست گفت: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان فراهم است، که با مشارکت خیرین و استقبال از آن‌ها که آماده مشارکت در حوزه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و… هستند، با حضور آن‌ها سیاست‌های سازمان بهزیستی در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها محقق خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا