امید حسین مرشدی

کمیته مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال اعلام کرده، قرعه کشی بین ۲۸ تیم حاضر هفته اول شهریور انجام می شود.

رقابتها بین ۱۳ تا ۲۳ شهریور آغاز می شود.

تیمها موظف هستند، ۱۴ بازیکن، ده روز پیش از شروع مسابقات به ثبت برسانند، در غیر این صورت تیم خاطی از گردنه رقابتها و جدول مسابقات حذف می شود.

امید است به دور از حواشی، تیم خوش خاطره فوتبال شهیدقندی یزد، با درایت و استقلال نظر، هیات مدیره و کادر فنی شایسته خود را معرفی و با ترکیبی از بازیکنان یزدی و غیر یزدی که به کار تیم آید با تمرین و دیدار دوستانه با صلابت پا به عرصه رقابتها بگذارد.

استفاده از  نظرات موسپیدان و پیشکسوتان دلسوز یزدی هم انتظار دوستداران واقعی فوتبال است. البته پیشکسوت، به مانند پدر دلسوزی مانع هرگونه آسیب در شرایطی است که بعد از مدتها یزد صاحب تیم شده است.
چرا که همه می دانیم در شرایط حاضر باید آینده تیم را مدنظر داشت، که اگر تیمی و فوتبالی باشد،  می توان در روزگار آتی حرفی برای گفتن داشت.

برای آینده فوتبال دیارمان قول دهیم به دور از هرگونه اندیشه مخربی، به جای صرف ضمیر بداندیش اول شخص مفرد، "ما"،،،،،، را جایگزین کنیم، آنوقت مطمئنا فوتبال بیمار و بی حال، روزهای خوبی را به خود خواهد دید‌

صبور باشیم ودلسوز...

مرحله بعد، تشکیل کانون هواداران قوی، و عضو گیری و تشریح برنامه این کانون، به دور از برخی حواشی آسیب زا و مخرب گذشته و تشویق های فوق العاده دلسوز هوادار مشتاق یزدی است.

از یزد و یزدی بهترینها انتظار می رود، حال از جنس فوتبالیش را آرزومندیم.

همه از نو شروع کنیم...

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا