فرماندارمیبد گفت: در سال 98، 51 پروژه به‌عنوان محور کاری برای شهرستان میبد تعریف‌شده است و بیش از 70 درصد آن تحقق خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» با اشاره به اولویت‌های سال 98 گفت: در سال 98، جدا از شرح وظایفی که معمولاً ادارات و ارگان‌ها دارند؛51 پروژه به‌عنوان محور کاری برای شهرستان میبد تعریف‌شده است و بیش از 70 درصد آن تحقق خواهد یافت.

فلاح افزود: این اولویت‌ها برای هرکدام از ادارات مشخص‌شده است و معاونین فرماندار و بخشداران به‌صورت ویژه پی گیر هستند.

وی بابیان اینکه معمولاً اولویت‌هایی که مشخص می‌شوند بین 60 تا 70 درصد از این اولویت‌ها عملیاتی می‌شوند، افزود: امسال هم امیدوار هستم علیرغم مشکلاتی که دولت در بحث اعتبارات عمرانی گریبان گیرش هست با تلاشی که ادارات و ارگان‌ها دارند و از ظرفیت‌های خوبی که ما در سطح شهرستان به برکت حضور خیرین از آن برخوردار هستیم بتوانیم حداقل 60 تا 70 درصد از این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

فرماندارمیبد انجام پروژه‌های نیمه‌تمام را اولویت اصلی امسال خواند و گفت: پایانه صادرات کاشی، فرودگاه میبد، دو بانده کردن کمربند ضلع شرقی، عمران شهری، چهارباغ کردن مسیر میدان آیت‌الله خامنه‌ای تا پل خورشید به طول 12 کیلومتر، پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌وپرورش و بیمارستان و بحث توجه به شهر الکترونیک بخشی از 51 پروژه‌ای است که در دستور کار سال 98 شهرستان میبد قرار دارند.

 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا