همایش تکریم و تجلیل از اعضا و عوامل طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در نوروز 98 با حضور مدیرعامل،مسئولین شهرستان ، امدادگران و اعضا جوانان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت ؛ در راستای تکریم و تقدیر از خدمات نوروزی اعضای جوانان و امدادگران این جمعیت ، مراسمی در محل نمازخانه جمعیت هلال احمر مرکز استان با حضور مدیرعامل ، معاوامور جوانان و مسئولین شهرستان برگزار گردید .

حسینی ضمن اشاره به این موضوع که انسجام و تجمیع هرچه بیشتر فعالیت های واحد های مختلف جمعیت در ایام نوروز مورد تاکید دبیر کل محترم جمعیت هلال احمر بوده است ، گفت :  این جمعیت نیز با حفظ آمادگی به منظور توان پاسخگویی در مقابله با حوادث احتمالی و اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در همین راستا اقدام نموده است .

وی در ادامه افزود : در این مراسم که با حضور مدیر عامل ،معاون امور جوانان ، فرماندار شهرستان یزد  و معاون فرماندار همراه بود در ابتدای امر طرح سفره مهربانی با موضوع تهیه لوازم مایحتاج معلولین نیازمند از محل فروش درب بطری های پلاستیکی تفکیک شده اجرا گردید .

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در خاتمه عنوان نمود : سخنرانی مناسبتی توسط حجت الاسلام نجم الهدی و محفل انس با قرآن ، نماز جماعت و ضیافت افطاری از دیگر برنامه های اجرا شده بود که در خاتمه مراسم از اعضای جوانان و امدادگران برتر و همچنین عضو برتر جمعیت در مسابقات کشوری آئین سخنوری تجلیل به عمل آمد . 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا