به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز شنبه ۱۸ ام خرداد ماه، زاده رحمانی فرماندار به همراه فلاح رییس اداره آبفار بافق با حضور در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد، پروژه های آبرسانی، حفظ و نگهداری و توسعه شبکه این شرکت در شهرستان را مورد رصد و بررسی قرار دادند و مسائل و مشکلات تأمین پایدار آب شرب روستاهای خوسف، بشکان، کوشک و گزستان را مطرح نمودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری ها و مشارکت فرمانداری در اجرای پروژه های آب شرب و بهداشت مناطق روستایی شهرستان عنوان داشت: مخازن ذخیره آب پروژه آبرسانی به قطرم ساخته شده و پیمانکار اجرای خط انتقال آن نیز در ماه جاری در شهرستان مستقر و کارگاه خود را تجهیز می کند.

محمد رضا فاتحی همچنین در خصوص نارسایی های ایجاد شده در آبرسانی به روستاهای کوشک و گزستان تصریح کرد: مجوز حفر چاه جدید در دشت شیطور صادر شده و پیمانکار آن انتخاب و به زودی این چاه حفر، تجهیز و وارد مدار می‌شود.

این مسئول در ادامه پیرامون طرح آبرسانی به روستای خوسف و بشکان نیز خاطر نشان کرد: برنامه کوتاه مدت پیشنهادی شرکت برای رفع کمبود آب شرب و بهداشت در این دو روستا را تا هفته آینده به فرمانداری شهرستان ارائه می دهیم.

فاتحی اضافه کرد: گزینه‌های بلند مدت از جمله وصل شبکه آبرسانی کوشک، گزستان، شیطور و دولت آباد را به خط آب انتقالی بافق_بهاباد مورد بررسی قرار داده و نهایتاً در صورت تصویب این طرح، اجرای حدود ۲۵ کیلومتر خط انتقال آب را از شیطور به خوسف و بشکان عملیاتی می کنیم.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا