به گزارش یزد فردا؛ فرماندار و امام جمعه شهرستان مهریز در پیامی مشترک ضمن تبریک عید سعید فطر از حضور پرشور و حدت آفرین مردم مهریز در نماز عید سعید فطر تقدیر وتشکر نمودند.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
«أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة


فطر جشن فطرت‌های پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نایل شده‌اند و در چشمه فیاض الهی رمضان ، وجود خود را از غبارهای دنیوی زدوده‌اند و شایسته و سربلند از آزمون اخلاص و بردباری به سرمنزل توبه و بازگشت به درگاه خداوند یکتا رسیده‌اند تا در طلیعه ماه شوال این بزم عظیم، خداوند را شاکر باشند.

عید سعید فطر، پاداش خداوند متعال به مؤمنان،روزه داران و شب زنده دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامه اعمالشان به ثبت رسانده اند و به تهذیب و تزکیه نفس خود پرداختند.

 

بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه مبارک، اندیشه عبادت پروردگار منان و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او دارند.

نماز عید فطر در فرهنگ اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مسلمانان با حضور گسترده و پرشور خود در این نماز وحدت و همبستگی خود را به جهانیان نشان می دهند.

اینجانبان ضمن سپاس به درگاه پروردگار منان به خاطر نعمت وجود چنین مردم ولایتمدار،هوشیار ،موقعیت شناس و متحد، از شما مردم بزرگوار باغ شهر تاریخی مهریز که به مدد الهی و با عزمی راسخ ، اتحاد و همدلی خود را به نمایش درآوردید و در پایان ماه غفران و رحمت و در بزرگترین جریان فرهنگی شهرستان ، چنین صحنه‌ی باشکوهی را رقم زدید ،عمیقاً تقدیر و تشکر می نماییم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا