در آخرين جمعه رمضان المبارك، راهپيمايي روز جهاني قدس با حضور مردم هميشه در صحنه بهاباد، از محل پایگاه انقلاب مسجد انقلاب بهاباد آغاز و تا مسجد جامع اين شهر برگزار شد.

مردم روزه‌دار بهاباد با حضور پرشور خود و در صفوف به هم فشرده انزجارشان را از رژیم صهیونیستی اسرائیل فریاد زدند. قشرهای مختلف مردم با وجود گرمای هوا درحالی كه تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدس شریف و دست نوشته هایی با مضامین حمایت از فلسطین را در دست داشتند با سردادن شعارهایی خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند. راهپیمایان قدس در بهاباد شعارهای الله اكبر خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، خامنه ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مومنین است و ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم را سردادند و نامشروع بودن رژیم جعلی اسرائیل را بار دیگر محكوم كردندبرپایی نمایشگاه های عكس و كاریكاتور و ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، چاپ و توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با محوریت مقاومت مردم فلسطین و قدس شریف از جمله برنامه های جانبی در مسیر راهپیمایی روز قدس در بهابد بود. در پایان راهپیمایی وحدت بخش روز قدس قطعنامه راهپیمائی قرائت شد كه شركت كنندگان با فریاد الله اكبر مهر تائید بر آن گذاشتند. محكومیت انتقال سفارت آمریكا به قدس، لزوم تقویت وحدت كشورهای اسلامی در قبال كشتار وحشیانه اسرائیل در نوار غزه، تاكید بر پایان محاصره فلسطینیان و محكومیت سكوت مجامع بین المللی و برخی كشورهای منطقه در برابر جنایات اسرائیل از بندهای این قطعنامه بود.

دراین راهپیمائی فرماندار ، امام جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولان ادارات و  نهادها ، خانواده های معظم شاهد ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم  پیر و جوان خرد وکلان در این راهپیمائی با شکوه حضوری حماسی خلق کردند و به معامله قرن نه گفتند .

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا