در نشست هم اندیشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستانها با مدیرکل راه و شهرسازی استان توجه به استفاده از برنامه مدون همراه با رعایت نظم و قوانین درجهت تکمیل پروژه های نیمه تمامی کهدر الویت بوده و پیشرفت فیزیکی قابل توجه ای دارد تاکید شد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مهندس یادگاری در اولین نشست خود با روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای تابعه با توجه به وظایف متعدد ادارات تاکید کرد: موضع شناسایی و حفاظت از اراضی ملی و دولتی از جمله وظایف مهمی است که روسای شهرستانها  ضمن پیگیری صدور اسناد مالکیت به نام دولت، در زمینه حفظ این اراضی تلاش نمایند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد با توجه به ماموریت ها و وظایفی که این اداره کل درحوزه پروژه های راهسازی دارد توجه به پیگیری و تکمیل پروژه های راهسازی باید در الویت قرار گیرد

 یادگاری با تاکید بر پیگیری موثر تامین اعتبارات درشهرستانها افزود: روسای ادارات لازم است درکمیته برنامه ریزی شهرستان حضور فعال داشته باشند و در راستای اعتبارات مورد نیاز پروژه های شهرستانی از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

 وی در ادامه این نشست به موضوع برگزاری جلسات و نشستهای مختلف تخصصی تاکید کرد و افزود: برگزاری این جلسات با دستورکار تعیین شده می تواند تسریع کننده امور و وظایف محوله باشد.

 این مقام مسئول، نظم درکار و حضور به موقع را از جمله اصول اولیه مدیریتی دانست و از روسای حاضر خواست تا خود بعنوان الگو تمام و کمال مجری نظم و قوانین باشند.

   رضا یادگاری با اشاره به راه اندازی کمیته نظام پیشنهادات ، نکته نظرات همکاران را در جهت پیشرفت سازمان و عملکرد این اداره کل مهم دانست و از مسئولین شهرستانی خواست تا در چارجوب این نظام فعالانه تلاش نمایند  و همچنین در ادامه تاکید نمود توجه به بحث تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع و صحیح  به مراجعین از جمله مواردی است که باید سرلوحه های کارمان قرار دهیم .

 در حاشیه این نشست که معاونین املاک و حقوقی، مهندسی و ساخت و توسعه مدیریت و منابع انسانی حضور داشتند هرکدام به بیان دیدگاهها و مسائل مرتبط با این جلسه پرداختند و در ادامه هرکدام از روسای شهرستانی با ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد اداره خود نیاز ها و مسائل خود را  بیان نمودند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا