به گزارش یزد فردا؛ مدير سازمان تعاون روستایی استان يزد گفت: باید با آسیب شناسی و نظارت مناسب نسبت به حل مشکلات و تحقق توسعه تعاونی ها و پویایی آن اقدام کرد

یدالله جواد پور مدير سازمان تعاون روستایی استان يزد اظهار داشت: یکی از عمده فعالیت های تعاون روستایی توجه و تامین نیازهای روستاییان است باید با نظارت و شناسایی آسیب ها به حل مشکلات آنها کمک کرد.

وی ادامه داد: نياز روستائيان به صورت حساب شده و با برنامه و نظارت کامل توزیع شده و در حل آنها باید اولویت بندی شود

جواد پور تصریح کرد: هماهنگی و هم‌نوایی در بخشی های باید تقویت و از سوی دیگر ایجاد مراکز عرضه مستقیم توسط تشکل‌ها ضروری است.

رضا زارع زاده فرماندار مهریز گفت: مسوولیت پذیری، بالابردن ظرفیت فکری، روحی و کاری و مدیران باید با مردم با اخلاق اجتماعی و نرم خویی رفتار و گشاده رو و شاد و در نگاه به مردم عدالت را اجرا کنند.

وی ادامه داد: در اخلاق اجرایی مدیران باید از دین دفاع کنند و بدانند رضایت خدا بر رضایت دیگران مقدم است.

زارع زاده با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی مدیران در راستای اجرای وظایف مدیریت خود، اظهار کرد: بی برنامگی، اولین آفتی که می تواند گريبانگير مدیران شود به گونه ای که فرد نمی تواند مدیریت خود را به سامان برساند.

وی به ظرفیت های شهرستان مهريز در بخش های مختلف اشاره و عنوان کرد: ضروری است به سمت و سویی حرکت کنیم که حجم بیشتری از زنجیره و چرخه تولید را از مرحله تامین تا عرضه در دست بگیریم.

گفتنی است در این جلسه؛ از زحمات 5 ساله محمد رضا زارع هرفته سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان مهريز قدردانی و محمود اكبري به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا