هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بیست و سومین جلسه خود را در سالن جلسات سازمان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، گزارش مدیر فنی و مشارکتهای حرفه ای سازمان در مورد حق الزحمه خدمات مهندسی شهرستان های تابعه، نخستین دستور کار این جلسه بود که پس از رایزنی مبسوط، به دلیل گستردگی موضوع، ادامه مذاکرات به جلسه بعد موکول شد.

 گزارش مدیر مالی، منابع انسانی و پشتیبانی سازمان در مورد نحوه فراخوان و گزینش نیروهای جدید ،بخش بعدی دستور کار جلسه بود که در این ارتباط، رئیس سازمان چارت تشکیلاتی جدید را تشریح کرد و برخی اعضای هیئت مدیره دیدگاه‌های خود را در این مورد مطرح کردند.

در ابتدای جلسه بیست و سوم هیئت مدیره، دکتر سالاری به تفصیل درباره تشکیل کمیسیون بانوان سازمان گزارشی ارائه کرد.

 برگزاری  جلسه با شهرداری شاهدیه که به دنبال دیدار هفته قبل رئیس سازمان و شهرداری اشکذر صورت گرفت، بخش بعدی این جلسه بود که رئیس سازمان این گونه مذاکرات با شهرداران را رافع ابهامات و مشکلاتی که به راحتی قابل حل است، عنوان کرد.

 به عقیده دکتر سالاری تداوم مذاکره و گفتگو با شهرداران در شهرستان‌های تابعه می‌تواند ضمن برآورده ساختن انتظارات آنان، زمینه‌ساز همدلی و هم افزایی برای پیشبرد امور ساخت و ساز به صورت قانونی و هماهنگ با سازمان باشد .

وی در همین زمینه، استانی شدن خدمات مهندسی را که بر مبنای آن مهندسان بتوانند به صورت قانونی و معمول در هر کجای استان خدمات ارائه دهند، مورد تأکید قرار داد.

 جلسه اخیر رئیس سازمان به اتفاق  مدیران واحدهای آموزش و فنی و مشارکتهای حرفه ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مذاکرات انجام شده در مواردی چون الگو گیری از تجربیات نظام فنی و اجرایی و ارزیابی و آسیب‌شناسی ساختمانهای دولتی با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان، از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه هیئت مدیره بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا