"علی علیخانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "محمد محامدی" دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی علیخانی" مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با همراهی "غلامرضا فلاح" رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "محمد محامدی" دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار "محمد محامدی" با تقدیر از فعالیت‌های راهداران شهرستان گفت: راهداران و کارکنان اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان همواره در حال فعالیت بوده و اقدامات ارزنده‌ای در مدیریت بحران بارش‌های ابتدای سال انجام داده‌اند.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز همانند سال گذشته با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عملیات عمرانی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان در حوزه راه تسریع پیدا کند و شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در آینده نزدیک باشیم.

علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد نیز در این دیدار خواستار نگاه ویژه فرماندار شهرستان تفت به پروژه‌های حوزه راه در بودجه این شهرستان در سال 98 شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا