فرماندار مهريز از آغاز به كار عمليات ساخت مركز انتقال خون در اين شهرستان خبر داد

به گزارش  خبرنگار یزد فردا به نقل از روابط عمومي فرمانداري مهريز ، رضا زارع زاده ظهر دوشنبه با حضور در محل ساختمان جديد انتقال خون از روند ساخت اين مجموعه بازديد كرد.

فرماندار مهريز با اشاره به مراحل احداث ساختمان پایگاه انتقال خون مهریز اظهار داشت: یکی از وظایف انتقال خون تأمین خون مورد نیاز هموطنان است تا در مواقع حساس و مورد نیاز و بحران ‌های احتمالی جوابگوی نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی باشد.

وی با بیان اینکه مهریزی‌ها در اهدای خون سالم در میان سایر مردم استان پیشتاز هستند، افزود: مردم مهریز به رغم نداشتن فضاي مناسب ، در زمينه اهداي خون بسیار موفق عمل کرده‌اند و این عمل خیر هر سال روند رو به رشدی را طی کرده است.

رضا زارع زاده مهريزي با اشاره به اینکه ساختمان انتقال خون در  زميني به وسعت ۸۳۰ متر ربع و با همت خیر نیکوکار، خانم میبدی، به یاد فرزند فقیدشان در حال احداث مي باشد گفت علي رغم اينكه مدتي عمليات ساختماني متوقف بوده امروز با مساعدت خيرين عمليات ساخت مجددا آغاز شده است.

زارع زاده  گفت مدتها است موضوع احداث یک پایگاه به منظور استقرار دائمی یا موقت پرسنل سازمان انتقال خون برای خدمت رسانی به مهریزی‌ها در سطح استان مطرح است كه  امیدواریم با مساعدت خيرين و مردم مهريز ساختمان انتقال خون تكميل شود.


کمالی خبرنگار یزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا