فرماندار شهرستان تفت بمناسبت هفته هلال احمر از جمعیت هلال احمر شهرستان بازدید و از زحمات کارکنان این جمعیت تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت به مناسبت هفته هلال احمر( ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ) با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از خدمات پرسنل آن مجموعه تجلیل کرد .

فرماندار تفت با حضور در محل جمعیت هلال احمر در نشستی با رئیس و کارکنان این مجموعه در جریان روند فعالیت های این جمعیت در واحدهای امداد و نجات ،داوطلبان و جوانان و اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات امدادی ، جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان و کمک رسانی قرار گرفت .

محامدی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته هلال احمر به همه پرسنل و اعضاء داوطلب این شهرستان اظهار داشت : نقش هلال احمر در آمادگی و ارائه خدمات لازم ، قبل و بعد از وقوع بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه  و کمک رسانی به حادثه دیدگان و همچنین ارائه آموزش های لازم به شهروندان در این رابطه نقش محوری و بر جسته است و این نهاد غیر دولتی با پشتوانه مردمی خویش تاکنون خدمات ارزشمندی را در این خصوص ارائه کرده است .

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر با برخورداری از توانایی بالای نیروی انسانی، امکانات پشتیبانی و تجهیزاتی می‌تواند نقش مؤثری در امدادرسانی در اقصی نقاط کشور داشته باشد.

در ادامه این بازدید فرماندار تفت از نزدیک در جریان فعالیت های پرسنل این مجموعه قرار گرفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات این عزیزان قدردانی نمود










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا