امام جمعه شهرستان مهریز گفت: در جمع نمازگزاران رونق تولید با دخالت گسترده دولت در اقتصاد و دستوری شدن آن امکان پذیر است

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: در جمع نمازگزاران رونق تولید با دخالت گسترده دولت در اقتصاد و دستوری شدن آن امکان پذیر است

امام جمعه مهریز عبدالرضا محی الدینی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان گفت: رونق تولید با دخالت گسترده دولت در اقتصاد و دستوری شدن آن امکان پذیر است.


حجت السلام محی الدینی افزود: با ایجاد فضایی شفاف بخش خصوصی و مردم می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های مناسبی را در فعالیت‌های اقتصادی انجام دهند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به رونق تولید تصریح کرد بازنگری در بهبود فضای کسب و کار، مقابله با سوداگری و فساد و خروج از اقتصاد دستوری می تواند احیا گر تولید و رونق آن در کشور باشد.

امام جمعه مهریز ادامه داد: وزارت اطلاعات کشور ایران یکی از قوی ترین و کارآمد ترین سرویس های اطلاعاتی دنیا که با مجاهدت خود دست عوامل خرابکاری و ناباب را از زندگی مردم کوتاه می‌کند

حجت السلام محی الدینی با تبیین سخن امام خمینی در مورد نیروهای خدوم اطلاعات و ملقب کردن آنها به سربازان گمنام امام زمان خاطر نشان کرد: این لقب جامع ترین پر افتخارترین القاب برای این قشر امنیتی کشور که با مجاهدت های خاموش خود امنیت را در کشور برقرار کرده اند.

خطیب نماز جمعه مهریز با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که وزارت اطلاعات کشور را پایگاه مبارزه جهاد نامیده اند افزود: این نیروهای امنیتی کشور سربازان گمنام ای هستند که خالی از هر حزب و جناحی با تلاش موثر زمینه های مختلف دستگاه های حزبی و بین المللی را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: بجز برقرای امنیت، مبارزه با فساد اقتصادی، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و مبارزه با تروریسم از کارهای پر ثمر این نیروهای مجاهد کشور است.

حجت السلام محی الدینی با بیان اینکه نیروی سپاه فعالیت های مثمر ثمر از ابتدای انقلاب اسلامی انجام داده است تصریح کرد : سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد فرهنگی در جهت اهداف والای جمهوری اسلامی ایران و اطاعت محض و عاشقانه از ولایت فقیه و بازوی توانمند این انقلاب هیچ گونه جانفشانی دریغ نکرد.

وی ضمن تبریک پیشاپیش ولادت امام زمان گفت:نیمه شعبان یکی از لیالی متبرکه سال است که توسل، دعا و احیا در این شب سفارش شده است و باید در جشن ها از مسائل سبک و حرام پرهیز شود

امام جمعه مهریز تصریح کرد: انتظار در مکتب شیعه یک حالتی است که انسان ضمن پیراستن وجود خود از بدی ها روح خود را آراسته می کند تا برای ظهور حضرت مهدی آماده شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا