جلسه ستاد مدیریت بحران در شرکت برق منطقه‌ای یزد به صورت فوق‌العاده و به دلیل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در مورد بارندگی‌های شدید در روزهای آینده، به منظور آمادگی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و اقدامات فوری پس از آن برگزارشد.

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به تصمیمات اعلام شده از کمیته مدیریت بحران استانداری یزد، خواستار آمادگی کامل همه واحد‌های شرکت شد و برآمادگی کلیه خودرو‌های سبک و سنگین و سایر تجهیزات لازم برای مواجه با حوادث احتمالی ناشی از سیل تاکید کرد.

محمدحسین میرحسینی معاون بهره‌برداری از اعزام واحد‌های تعمیراتی به شهرستان‌های بافق، بهاباد و ابرکوه قبل از ورود سامانه پربارش به استان یزد خبر داد و وضعیت آمادگی سایر گروه‌های تعمیراتی را مناسب ارزیابی کرد.

دراین جلسه با بررسی و تحلیل وضعیت ایستگاه‌های برق در معرض روان آب‌ها، مقررشد بازدید مجدد توسط کارشناسان فنی انجام و اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شود. همچنین  مقرر شد برای آمادگی کارکنان شاغل در ایستگاه‌های فوق‌توزیع و انتقال، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک به آنها انجام شود تا بازدید از ساختمان‌ها و تجهیزات و اقدامات لازم قبل از بارندگی انجام گیرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا