رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از سقوط یک نفر در چشمه دیواره های قلعه اسلامیه و نجات این فرد توسط تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان هلال احمر تفت توانست فرد 28 ساله ای که در چشمه دیواره های قلعه اسلامیه که از ارتفاع سقوط و دچار مصدومیت شده بود پس از انجام اقدامات اولیه امدادی و فیکس نمودن روی بسکت امدادی کوهستان و گذر از مسیر کوهستانی و صعب العبوربه محل امن انتقال و تحویل نیروهای اورژانس داده تا به نزدیک ترین محل درمانی انتقال داده شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : به همین منظور تیم  تخصصی امداد و نجات کوهستان  هلال احمر تفت در طول سال برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه امداد و نجات کوهستان در هلال احمر تفت با 3 نفر نجاتگر و 1 نفر نجاتگر کادر به همراه تجهیزات کوهستان و یک دستگاه خودرو تویوتا مستقر هستند.

کهدوئی در پایان افزود: هموطنان عزیز می توانند در هنگام بروز حادثه برای بهرمندی سریع تر از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا