در این مراسم از 4 نفر از جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و با یاد جانباز فداکار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)، در مراسمی با حضور مدیرعامل و دیگر مسئولین از جانبازان این جمعیت تجلیل گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم با بیان اینکه روز جانباز، یادآور ایثارگری ها، رشادت ها و بندگی بندگان خالص خدا است، گفت: جانبازان، انسان‌هايي ايثارگر و جان بر كف اند كه طي سالهاي جنگ تحميلي و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سينه خود را در برابر آتش دشمن سپر كرده و در راه حفظ كيان اسلام، سلامت خود را تقديم داشتند.

حرازی زاده افزود: روز جانباز فرصت مناسبی است تا با الگو قرار دادن ایثار، وفاداری و جانبازی‌ های حضرت ابوالفضل العباس(ع)، از تمامی کسانی که تندیس ایثار و سخاوت هستند و زندگی با افتخار امروز امت اسلامی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و فداکاری‌ های این عزیزان است، تجلیل کرد.

وی تصریح کرد: در مورد جانبازان همین بس که رهبر معظم انقلاب، جانبازان را شهيدان زنده ناميده و مي‌فرمايند: جانبازان، انسانهايي هستند كه در سخت‌ترين دوران كشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت نمودند و ما به جانبازان، به عنوان شهيدان زنده انقلاب اسلامي افتخار مي‌كنيم.

گفتنی است در این مراسم از 4 نفر از جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر استان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا