امام جمعه شهرستان مهریز گفت: بسیاری از شکست های آمریکا به جهت حضور مقتدرانه سپاه است امنیت دفاعی، سرکوب شدن فتنه ها و کودتاه ها در ایران مرهون جانفشانی های سپاه و بسیج است.

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: بسیاری از شکست های آمریکا به جهت حضور مقتدرانه سپاه است امنیت دفاعی، سرکوب شدن فتنه ها و کودتاها در ایران مرهوم جان فشانی های سپاه و بسیج است.

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در جمع نمازگزاران گفت: امنیت دفاعی، سرکوب شدن فتنه ها و کودتاها در ایران مرهون جانفشانی های بسیج و بسیاری از شکست های آمریکا به جهت حضور مقتدرانه سپاه است.

وی با تبیین سخن رهبری در خصوص دشمنی دیرینه آمریکا با سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنی آمریکا با سپاه به جهت موفق بودن این نهاد در دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی است و این خباثت سرانجامی ندارد.


حجت السلام محی الدینی با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ادامه داد: جوانی نعمت بزرگ، ارزشمند که یکبار در یک دوره معین به هر انسانی داده می شود که باید قدر شناس آن بود.

خطیب نماز جمعه افزود: در بیانه گام دوم انقلاب برخورداری از بصیرت دینی و سیاسی همراه با تشخیص وظیفه و عمل به آن در راستای ولایتمداری و جهاد در راه دین از ارزش های مهم در این بیانیه است

وی با اشاره به روز ارتش اسلامی خاطرنشان کرد: مهم ترین و تاثیر گذارترین اقدام امام راه حل در راستای حفظ نظم و انسجام نیروی انتظامی نام گذاری روز ارتش جمهوری اسلامی به نام این نقش آفرینان امنیت ملی است.

حجت السلام محی الدینی ضمن تشکر از ستاد بحران در شهرستان مهریز گفت: شنبه مورخ ۲۹فروردین ۹۸ روز همبستگی مردم مهریز با سیل زدگان است و امیدواریم مردم به توصیه های ستاد بحران توجه ویژه کرده و در بستر رودخانه ها ساخت و ساز انجام ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا