معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزد در جلسه شورای اداری شهرستان میبد گفت: انتخاب اولین بخشدار زن یک فرصت است که با همکاری می‌تواند تجربه موفقی را نتیجه دهد تجربه‌ای که همچنان موفقیت‌آمیز تداوم داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه شورای اداری شهرستان میبد با حضور «احمد ترحمی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، «سید مهدی طلایی مقدم» مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، «حسین فلاح» فرماندارمیبد و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات محمد اسماعیلی، گفت: انتصاب اولین بخشدار زن در این روزها و اعیاد شعبانیه اتفاق مبارکی است و باید عنایت داشت که این انتصاب جنبه تبلیغاتی ندارد، بانوان با سلامت نفس، دقت و انضباط بیشتر به‌خوبی و حتی بهتر می‌توانند در مسئولیت‌های اداری خدمت‌رسانی کنند.

احمد ترحمی خاطرنشان کرد: زن بودن محدودیت نیست بلکه توانمندی، فرصت و ظرفیتی هست که استفاده از آن در مسئولیت‌های مختلف اداری در سایه همکاری می‌تواند همراه باتجربه مفید باشد.

ترحمی یادآور شد: برای انتخاب بخشدار بفروئیه گزینه‌های متعددی پیشنهاد شد که با مشورت فرهیختگان شهرستان و با در نظر گرفتن جوانب سعی شد در این انتخاب به توانمندی فرد منتخب و بودن وی در بدنه و مجموعه اداری توجه شود.

وی تصریح کرد: انشاء الله همه سعی کنند با همکاری و با به دست آمدن یک تجربه موفق از واگذاری مسئولیت به بانوان فعالیت آن‌ها همچنان موفقیت‌آمیز تداوم داشته باشد چون بانوان با توجه به قابلیت‌هایی که دارند همراه با آقایان می‌توانند با توجه به سال تولید و رونق تولید در عرصه سازندگی و توسعه جامعه سهیم باشند.

معاون استاندار یزد در پایان با توجه به انتخابات مجلس که در پیش رو است به استفاده از ظرفیت‌ها و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند همراه با مشارکت حداکثری و همراهی توصیه کرد.

 

باید با همکاری هم در رشد و ارتقای جامعه گام برداشت

فرماندارمیبد در نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌های ارزنده محمد اسماعیلی بخشدار پیشین بفروئیه، گفت: با توجه به نگاه دولت تدبیر و امید مبنی بر مشارکت بانوان در عرصه‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی انتخاب بخشدار بفروئیه با توجه به فعال بودن خانم آقایی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آگاه بودن از روند امور اداری صورت گرفت، که پذیرش مسئولیت در شرایطی که با آن روبرو هستیم ستودنی است.

حسین فلاح افزود: باانگیزه‌ای که وجود دارد و با همکاری و هم‌پوشانی و با نگاه خوبی که وجود دارد درجهت رشد و ارتقای بخش بفروئیه تلاش می‌شود.

فلاح در پایان گفت: موفق شدن در انجام امور هنر جمعی می‌طلبد و باید با همکاری هم در رشد و ارتقای جامعه گام برداشت.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از تلاش‌های «محمد اسماعیلی عقدا» تقدیر و «سرکار خانم فخرالسادات آقایی میبدی» به‌عنوان بخشدار بفروئیه معارفه شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا