جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر، با حضور دکتر "ولی تیموری" معاون گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در شهر آباده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، شامگاه امروز ششم فروردین ماه 98؛ نشستی با حضور معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور و جمعی از مسئولین استان های یزد و فارس جهت تسریع در خدمات رسانی به مسافرین شیراز در آباده برگزار شد.

"ولی تیموری" معاون گردشگری کشور که به نمایندگی از دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان های یزد و فارس سفر کرده است، از نزدیک درجریان نحوه اسکان اضطراری گردشگران و مسافران نوروزی این دو استان قرار گرفت.

در جلسه ستاد خدمات سفر که به صورت اضطراری و به ریاست ولی تیموری در شهر آباده فارس برگزار شد، "سید جواد موسوی" مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، "سید مصطفی فاطمی" مدیرکل میراث فرهنگی یزد و تعدادی از مسئولان محلی استان های فارس و یزد حضور داشتند.

در این جلسه، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بعد از شنیدن گزارش های مسئولان محلی استان های فارس و یزد، دستورات لازم برای اسکان اضطراری گردشگران و مسافران نوروزی را صادر کرد.  

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در حاشیه این نشست ضمن همکاری همه مسئولان و مردم نوع دوست استان های فارس و یزد برای امداد رسانی به مسافران نوروزی، گفت: یش از 10 هزار نفر توسط ستاد اسکان مسافران شیراز، شب گذشته در  حسینه ها مدارس سالن‌های ورزشی شهر آباده اسکان اضطراری یافتند.

تیموری افزود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، اسکان اضطراری مسافران نوروزی و گردشگران بدون هیچ مشکلی انجام شده و ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به صورت صد درصد آماده امداد رسانی و ارائه خدمات به گردشگران است.

او گفت: حسب تأکیدات دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ادارات کل میراث فرهنگی و ستادهای خدمات سفر در تمام استان ها فعال هستند و همه برای امداد رسانی در صورت وقوع حوادث احتمالی از جمله سیل و طغیان رودخانه آماده اند.

معاون گردشگری کشور خاطر نشان کرد: تعداد بسیار زیادی  از مردم که به استان فارس سفر کرده اند، قصد بازگشت از این استان را دارند که در جاده‎ های مواصلاتی این استان، از جمله جاده شیراز – یزد و در شهر آباده موضوع اسکان اضطراری آن ها به همیت مردم و مسئولان در دستور کار قرار گرفت و به خوبی انجام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا