فرماندار بافق در بازدید عصر روز دوشنبه از ایستگاه های راهنمای مسافران نوروزی هلال احمر گفت: تاکنون بیش از 75 هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق عصر روز دوشنبه به همراه رییس هلال احمر شهرستان از پست های راهنمای گردشگران هلال احمر واقع در وردوی شهر و تفرجگاه آبشار بازدید و از نزدیک در روند خدمات دهی آنان به مسافران نوروزی قرار گرفت.

محمد زاده رحمانی در حاشیه این بازدید با اشاره به این اینکه تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کرده اند، گفت: از آغاز نوروز تا کنون بیش از ۷۵هزار نفر از جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: شهرستان بافق مجموعه ای کامل از ظرفیت های تمام نقاط کشور ایران همچون اماکن تاریخی و زیارتی، کویر، نخلستان ها، روستاهای بکر، فرهنگ غنی مردم و... را در خود جا داده است که همین مورد باعث شده حضور گردشگران خارجی نیز در بافق چشمگیر باشد.

فرماندار بافق در پایان با عضویت در کمپین ملی "بهرفت" از زحمات و تلاش هاي شبانه روزي جوانان هلال احمر شهرستان در راستاي ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزي تشكر و قدرداني نمود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا